4 Ocak 2015 Pazar

2015 Doruk Yılı


Milat benim için 7 Şubat 2014. 2014 ilk Doruk yılıydı. Öncesi çok ama çok uzakta kaldı. Hayat Doruk'la yeniden başladı. Neden bilmiyorum her zaman 2015'in benim yılım olacağını söylerdim. Bir yıl şaşmışım meğerse. 2014 benim yılım oldu. Hayatımın en özel ilklerini bu yılda yaşadım. İlk Doruk yılımız çok zorlu ama bir o kadar da güzeldi.

Eh takvim bir sene şaşınca dileğim üzerinde biraz oynayıp 2015'i Doruk yılı ilan ettim. Madem benim yılım olmayacak, yabancıya gitmesin. Hayatı yeni keşfeden bir bebeğin en özel zamanlarının 1. yaşından sonra başladığını düşünüyorum. Her şeyi daha çok anlayarak yaşıyorlar. Oyunlardan daha bir keyif alıyorlar. İnsanlarla ilişkileri gelişiyor. Tepkileri artıyor. Birey olarak ben varım demeye başlıyorlar. Ben nasıl ki en özellerimi 2014'te yaşadım, o da 2015'te yaşayacak. Bu nedenle hatırlamayacak olsa da bu yıl onun yılı olsun. Ben onun için her ayrıntıyı keydederim.




2015 sağlığına kavuştuğu, bol oyunlu, bol kahkahalı, güzel şeyler keşfettiği, annesinin kaydetmesi için muhteşem anlar biriktirdiği, hep güldüğü ve güldürdüğü, şanslı, mutlu, umutlu bir yıl olsun.





 2015'in Doruk yılı olabilmesi için anne ve babası için de bir şeyler dilemekten kendimi alamıyorum. Her anımız mutlu olmuyor çünkü. Hayat bu. Sabırlar zorlanıyor bazen. Sabrımızın hiç tükenmediği, Doruk'un uykuya dalma ve yemeğini bitirme süresinin kısaldığı, kendimize ayırdığımız vaktin arttığı, sorunları daha az, keyifli anları daha çok olan bir yıl olsun.



Tabi geleceği de unutmamak lazım. Ülkenin yaşanılası kalabilmesi için yanlış adımların atılmadığı, milletin istismar edilmediği, insanların bol okuduğu, cehaletin dibe vurduğu bir yıl olsun.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder