13 Ekim 2015 Salı

Brokoli Muffin


Daha önce bir paylaşımda brokolili muffin görmüştüm. Evde sararmaya yüz tutmuş brokolileri görünce o paylaşım geldi aklıma. Aradım bulamadım. Yine de vazgeçmedim, kendi tarifimi uydurdum. Çok da güzel oldu. Doruk ara öğün olarak afiyetle yedi. Kahvaltı için de alternatif olacağını düşünüyorum. Tarifi şöyle:

Malzemeler: 
Yaklaşık iki dolu avuç brokoli
1 yumurta
Yarım bardak yoğurt 
1 tatlı kaşığı tereyağı
1 su bardağı un
1 kaşık yulaf ezmesi (tepeleme)
1 kaşık yulaf kepeği (silkme)
1 paket kabartma tozu
1 avuç ezilmiş beyaz peynir
Bir tutam tuz

Yapılışı:
Brokililer haşlanıp ezilir. Bütün malzemeler ilave edilip çırpılır. Muffin kalıpları yarısına kadar doldurulur. Önceden 180 derecede ısıtılmış fırında 20-25 dakika kadar pişirilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder