2 Mayıs 2017 Salı

Bir Mektup Daha.. Seçimlerim Hakkında

Doruk'a..


Senin için seçimler yapmak zorunda olmak çok korkutuyor beni. Sen olsan neyi seçerdin diye düşünüyorum ama çok da bir işe yaramıyor. Küçük adamın yetişkin halini tanımıyorum henüz. Ve ister istemez kendi tercihlerime kayıyorum. Ya da bazen daha da kötüsü elimde olmayan koşullarımız yüzünden kendi tercihimi bile seçemiyorum. Bunun farkında olmak inanılmaz şekilde rahatsızlık veriyor. Bir gün 'Böyle olmasını istemezdim.' demenden korkuyorum.

En doğrusunu seçmeye çalışıyorum. Ama en doğrusu nedir? Kime, neye göre en doğrusudur emin olamıyorum. Sadece birkaç yıl öncesinin kesin doğrularıyla bugünün doğruları arasında dağlar kadar fark varken yıllar sonra neyin doğru olacağını kestiremeyeceğimi çok iyi biliyorum. Buna bir de tek bir doğru olmadığını, kişiden kişiye değiştiğini eklersek nasıl bir çıkmazda hissettiğimi anlayacaksın. Yıllar sonra nasıl bir adam olacağını bilmediğim gibi sahip olduğun, sahip olduğumuz koşulları da bilmiyorum. O koşullarda neye ihtiyacın olacağını tahmin edemiyorum.

İşte.. Seçimlerimin senin için doğru olmadığını düşündüğünde bunları dikkate almanı istiyorum. Benim için hiç de kolay olmadığını bilmeni istiyorum.

Ve unutmanı istemediğim en önemli şey: Kendi seçimlerinin peşinden gitmek için asla geç değildir. Geçmişi, benim seçimlerimi değiştiremezsin belki ama bugün senin borun ötüyor. Seçimlerini özgürce yapabilirsin. Arkalarından gitmek için cesur ol, yeter.


..Annen..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder