19 Mart 2018 Pazartesi

Ben Bu Dünyaya Ait Değilim

Ait hissettiniz mi hiç? Ben hissetmedim. Çok yoğun bir şekilde hissettiğim ise eksikliği oldu hep. Kendi evinde bile misafir hissetmek, kıymetli eşyalarını bir sırt çantasını geçmeyecek şekilde ayarlamak.. Aidiyet eksikliği!

Coşkulu bir şekilde heyecanlanmanın ne demek olduğunu biliyor musunuz peki? Ben karnım burnuma gelene kadar bilmiyordum. Heyecan ya da coşku doruğum yüksek olduğundan, tatminsizlikten değil ama. Beklentisizlik, boşluk.. Tam olarak nasıl adlandırabileceğimi bilmiyorum. Doruk doğdu, bir şeyleri doldurdu. İçime dokundu. 

Şimdi, oğlumun doğumundan beri ilk, hayatım boyunca ikinci defa bir şey için heyecan duyuyorum. Gerçek heyecan. Ayaklarım toprağa değiyor ve ben merakla içimdeki boşluk dolacak mı, buraya ait olacak mıyım diye bekliyorum.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder