26 Mart 2018 Pazartesi

Zeki Müren De Bizi Görüyor Mu?

Oğlum benim yaptığım hataları yapmasın. Ve benim tecrübelerime saygı duysun.

Yani.. 

Hata yapmaktan korkmasın, ben korktum çünkü. Bazen düşünmeden, bodoslama olayın içine dalsın. Sonuç pişmanlık olsa da. Pişmanlık güzel şeydir çünkü. Hissetmektir. Aynı hatayı bilmem kaçıncı kez yapıp da pişman oluyorsa değil tabi de, pişman olacağını bile bile hata yapmayı göze alıyorsa yapsın anasını satayım. Dünyaya bir daha geleceğimize ya da dünyadan sonra da devam edeceğimize inananlara soruyorum: Emin misin?

Benim tecrübelerime saygı duymalı ama. O ayrı. Herkes herkesin tecrübelerine, yaşanmışlıklarına, yaşanmamışlıklarına saygı duymalı ki zaten. Bu benim tecrübelerimi dikkate alması gerektiği anlamına gelmez. Benim hatam onun doğrusu olabilir. Benim doğrum onun hatası olabilir. Sen benim tecrübelerime saygı duyacaksın biliyorum, çünkü ben de senin tercihlerine saygı duyacağım.

Bu her istediğini yapabilirsin demek değil tabiki. Yetişkin bir adam olana kadar bazı şeylere karışacağım, inan bana sınırlarıma ve sınırlarına dikkat ederek.

Bilmeni istediğim bir şey var sadece: Zeki Müren bizi görmüyor. Kimse hatalarının hesabını tutmuyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder